V slikovitem Riegersburgu v Avstriji smo izvedli prvi del usposabljanja v okviru projekta Hosted by Family. Na njem so družinska podjetja v turizmu pridobivala nova znanja za uspešnejše poslovanje in izboljšanje ponudbe za goste. Usposabljanje je zasnovano kot serija modulov, ki obravnavajo ključne vidike uspešnega vodenja družinskih podjetij v turizmu, in tokrat smo pokrili prva dva modula – Pozicioniranje podjetja in Storytelling.
Prvi dan smo začeli v čudovitem hotelu Genusshotel Riegersburg s skupnim kosilom, ki je omogočilo sproščeno mreženje med udeleženci. Sledil je 1. modul: Strategije za uspeh družinskih podjetij, kjer smo se osredotočili na pravilno pozicioniranje podjetja. Ključne teme so vključevale: Pozicioniranje in diferenciacijo – prepoznavanje edinstvenih prodajnih točk, ki ločijo podjetje od konkurence. Določanje strateških smeri in dolgoročnih ciljev – načrtovanje prihodnosti podjetja in oblikovanje jasne vizije. Načrtovanje nasledstva – pomembni koraki za nemoteno predajo podjetja naslednjim generacijam.
Predavatelji, Thomas Reisenzahn in Marco Riederer iz Prodinger Tourismusberatungs GmbH, sta udeležencem predstavila smernice in načine oblikovanja konkretne strategije za prihodnost.
Večer je bil namenjen skupni večerji in sproščenemu druženju, ki se je nadaljevalo z obiskom družinske destilarne David Gölles, kjer smo preizkusili različne okuse ruma, gina in viskija ter spoznali pomen avtentične zgodbe v povezavi z izdelkom. Tako smo na lastni koži in brbončicah izkusili, kako se lahko zgodba podjetja odraža v edinstvenem doživetju za obiskovalce.
Drugi dan smo nadaljevali z 2. modulom: Storytelling – oživljanje zgodbe vašega podjetja. Teme tega modula so bile: Čustvena zvestoba blagovni znamki – kako pripovedovanje zgodb pritegne goste in krepi zaupanje. Ustvarjanje lastne zgodbe – uporaba pravih tehnik pripovedovanja za oblikovanje prepričljivega sporočila. Tradicionalne vrednote in korporativni jezik – razvoj avtentične zgodbe, ki odraža vrednote podjetja.
Modul je vodil strokovnjak iz VerVieVas GmbH, ki je udeležencem ponudil praktične vpoglede v učinkovito komuniciranje zgodb.
Usposabljanje se bo v letošnjem in prihodnjem letu nadaljevalo še s številnimi zanimivimi vsebinami: Privabljanje in zadržanje zaposlenih ter uspešna komunikacija v družinskih podjetjih, novi trendi v vedenju gostov in učinkovita prisotnost na spletu, izkušnja gostov – kako presenetiti in navdušiti obiskovalce in inovativno trženje v turizmu.
Z Gorenjske so se izobraževanja udeležili predstavniki Šenkove domačije, Ejga guest house, Camping & glamping Grintovec in Alpine Cottage Golica. Poleg gorenjskih podjetij, v projektu sodelujejo tudi turistični ponudniki iz Podravja in avstrijske Štajerske.
Projekt Hosted by Family je s svojimi aktivnostmi že pokazal pozitivno vrednost za udeležence, ki so na prvih modulih usposabljanja prejeli praktična orodja in nova znanja za uspešnejše vodenje družinskih podjetij. Z velikim pričakovanjem se veselimo naslednjih srečanj in novih znanj!
Projekt je sofinanciran v okviru programa Interreg Slovenija-Avstrija iz Evropskega regionalnega sklada.